مبدل نسپرسو واکاکو

مبدل نسپرسو واکاکو (NS adapter) یکی از لوازم جانبی نانوپرسو است. که نانوپرسو را از حالت پودری به کپسولی تبدیل میکند .  .اگرهنوز فرصت آشنایی با قابلیت ها و مزایای آن را نداشته اید تا پایان همراه ما باشید .

مبدل نسپرسو واکاکو

قابلیت های مبدل نسپرسو واکاکو

تنها قابلیت مبدل نسپرسو تبدیل دستگاه نانوپرسو از حالت پودری به کپسولی است.
خود مبدل نسپرسو به تنهایی نمیتواند کاری انجام دهد و حتما باید نانوپرسو در کنار این دستگاه قرار بگیرد. دقت کنید “مبدل نسپرسو فقط برای نانوپرسو طراحی شده و قابلیت اتصال به پیکوپرسو یا مینی پرسو راندارد

مبدل نسپرسو برای چه کسانی مناسب است

اگر شما جز آن دسته از افرادی هستید که از کپسول های نسپرسو استفاده میکنید. و یا از تمیز کردن نانوپرسو  خسته شده اید مبدل نسپرسو میتواند مورد استفاده شما قرار بگیرد.

مبدل نسپرسو برای په کسانی مناسب است

مبدل نسپرسو واکاکو بهترین انتخاب برای زمانی که عجله دارید و نمیخواهید وقت صرف پک کردن قهوه کنید . فقط کافی است که کپسول را داخل مبدل نسپرسو قرار دهید و مبدل را روی نانوپرسو نصب کنید و هر زمان که هوس اسپرسو کردید با صرف چند ثانیه یک شات اسپرسوی بی نظیر با کرمای عالی در اختیار خواهید داشت .در آخر کپسول استفاده شده را از دستگاه خارج کنید و دور بیاندازید .

استفاده از کپسول ها راحت و بدون خرابکاری است و تمیز کردن دستگاه نانوپرسو بعد از استفاده از آن راحت تر خواهد بود .

مبدل-نسپرسو-واکاکو

انتخاب کپسول مناسب

فرایند دم کردن یک اسپرسو به کمک مبدل با کپسول قهوه اصلی آن کامل میشود و کپسولی که استفاده میکنید اهمیت زیادی دارد و جنس آن حتما باید آلمینیومی باشد زیرا کپسول های پلاستیکی مناسب این کار نیستند و باعث میشوند تیغه مبدل از آن جدا شود و ممکن است به اشتباه با پلاستیک کپسول به دور انداخته شود .

نکته دیگری که برای انتخاب کپسول باید به آن توجه کنید این است که از کپسول های سینگل  باید استفاده کنیدنه کپسول های دبل . چهار برند معتبری که تا به حال برای مبدل استفاده شده اند

برندهای گاریبالدی ،استارباکس و نسپرسو و بونمانو هستند .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *