نحوه استفاده از نانوپرسو  (How to use Nanopresso )

نحوه استفاده از نانوپرسو وجود دارد که با دانستن آن ها ، دستگاه شما در بهترین شرایط و ایده آل ترین حالت کار می کند، حال سعی می کنیم که با این نکات با سوالات متداولی که از ما پرسیده شده و احتمالا برای شما هم این سوالات پیش آمده ،آشنا بشیم. برای خرید نانوپرسو بر روی دستگاه نانوپرسو کلیک کنید.

دستگاه نانوپرسو چیست ؟

دستگاه نانو پرسو یک دستگاه همراه قهوه ساز است که با استفاده از تکنولوژی بسیار ساده ولی با ظرافت ، قهوه اسپرسو تولید می کند و این امر با کمک فشار هوایی که با پمپ کردن دستگاه ایجاد می شود ، اتفاق می افتتد، به این صورت که این دستگاه آب جوش را می گیرد و با فشار هوایی که بین قهوه و آب جوش ایجاد می کند آب را از قهوه عبور داده و به اصطلاح عصاره گیری را به این نحوه انجام می دهد.
نانوپرسو نسخه پیشرفته مینی اسپرسو است که هر دو ساخت شرکت واکاکو می باشند و این شرکت در هنگ کنگ تاسیس و به کار خود ادامه می دهد.

تقاوت نانوپرسو با دیگر دستگاه های همراه ( پرتابل ) موجود در بازار چیست؟

نانوپرسو با قدرت 18 بار بخاری که دارد همانند قهوه ساز های خانگی قهوه ای با کرمای مطلوب تهیه می کند و عصاره گیری به نحوه احسنت انجام شود. در ساخت نانوپرسو از آلیژ پلی پرو پیلن که از پلاستیک استفاده شده که برای سلامتی مضر نیست و همچنین در ساخت آن بسیار ظرافت به خرج رفته است.
اندازه ای که در طراحی نانوپرسو به آن توجه شده است باعث شده که یکی از کوچکترین اسپرسو ساز های دنیا باشد. تفاوت دیگر نانوپرسو با دیگر دستگاه ها گارنتی این شرکت می باشد که همیشه همراه شما می باشد.

برای خرید نانوپرسو می توانید از اینجا اقدام به خرید آن کنید.

تفاوت نانوپرسو با مینی پرسو چیست؟

مینی پرسو نسخه قدیمی تر نانوپرسو می باشد و تفاوتی در کیفیت ساخت ندارد و تفاوت مهمی که دارد در طراحی و نحوه عملکرد آن می باشد در طراحی نانوپرسو اندازه آن را نسبت به مینی پرسو کوچکتر کردند ، فنجان قهوه را از قسمت بالا به پایین و روی مخزن انتقال دادند.
نحوه استفاده از نانوپرسو نیز نسبت به مینی پرسو کمی تغییر کرده است. مخزن آب نانوپرسو بزرگتر از مینی پرسو است ، نانوپرسو سبک تر از مینی اسپرسو است. در نسخه نانوپرسو پمپ نرم تر کار می کند، و همچنین قدرت پمپ از میانگین 8 بار به 18 بار تقویت شده است. کرمای که نانوپرسو تولید می کند بیشتر از مینی پرسو است وکیفیت عصاره گیری در نانوپرسو بهتر از مینی پرسو است.
تنوع رنگی در نانوپرسو وجود دارد اما در مینی پرسو فقط دستگاه به رنگ مشکی موجود است. نانوپرسو قابلیت ارتقاء دارد و گجت های کیت باریستا و مبدل نسپرسو به آن اضافه می شود، اما مینی پرسو در دو مدل تولید می شود که یا در حالت کپسولی و یا به صورتی پودری کار می کند،و نمی توان در آن تغییری داد و گجت مبدل به آن متصل نمی شود.
جنس آلیاژ هر دو دستگاه یکی است، کیفیت ساخت هر دو دستگاه یکی است.

برای خرید مینی پرسو می توانید از اینجا اقدام کنید.

—- فروشگاه بونوپرسو تمامی محصولات واکاکو را با گارانتی شرکت واکاکو در اختیار مشتریان محترم قرار می دهد.—-

ابزارهای مربوط به نانوپرسو چیست؟

شرکت واکاکو با ساخت نانوپرسو در این فکر بود که این دستگاه تنها یک دستگاه عادی نباشد. این شرکت با ساخت ابزار های که به نانوپرسو متصل می شود ، به مشتریان خود کمک کرد تا با خرید نانوپرسو بتوانند در هنگام خرید یا بعدا دستگاه خود را ارتقاء دهند. این ابزار ها شامل :

باریستا کیت 

نحوه استفاده از نانوپرسو

باریستا کیت ابزاری است که تنها به نانوپرسو متصل می شود و به شما این امکان را می دهد که از نانوپرسو لانگ شات یا دبل شات بگیرید و همچنین با سبد های قهوه اضافه ای که در اختیارتان قرار می دهد، این امکان را فراهم می کند تا شما سبد های قهوه خود را پر کرده و در سفر قهوه آماده داشته باشید.

برای تهیه باریستا کیت می توانید از اینجا اقدام کنید.

مبدل نسپرسو

نحوه استفاده از نانوپرسو

مبدل نسپرسو این امکان را فراهم می آورد که شما دستگاه نانوپرسو خود را از حالت پودری به کپسولی تغییر دهید ،این امکان تنها در دستگاه نانوپرسو و فقط با ابزار مبدل نسپرسو امکان پذیر است و در مینی پرسو قابل استفاده نمی باشد.
باید توجه داشته باشید که در استفاده از مبدل نسپرسو حتما از کپسول های استاندارد نسپرسو استفاده کنید.

برای تهیه مبدل نسپرسو می توانید از اینجا اقدام کنید.

نانو وسل

نحوه استفاده از نانوپرسو

نانو وسل یک فلاکس با کیفیت است که مستقیما به نانوپرسو متصل می شود و حتی می توان آن را به مینی پرسو نیز متصل کرد. نانو وسل به تنهای نیز می توانید یک دم نوش با کیفیت باشد و می توان به تنهایی از آن استفاده کرد. نکته مهمی که در نانووسل وجود دارد این است که قفط در هنگام استفاده از نانوپرسو باید نانووسل را به آن متصل کرد ، و در غیر اینصورت اگر درب آن باز باشد یا هنگام حمل نانواسپرسو ، نانووسل به آن متصل باشد ، آب در آن دمای خود را از دست می دهد.
نانو وسل آب را تا 5 ساعت جوش نگه می دارد و بعد از آن دمای خود را از دست می دهد.

برای تهیه نانو وسل می توانید از اینجا اقدام کنید.

کیف های نانوپرسو

نحوه استفاده از نانوپرسو

در سه سایز بزرگ ، متوسط و کوچک قابل تهیه می باشد. کیف بزرگ برای حمل نانو اسپرسو به همراه کیت باریستا طراحی شده ، ولی می توان نانوپرسو را به همراه مبدل نسپرسو و پرتافیلتر اصلی دستگاه همزمان در آن قرار داد.کیف متوسط که این کیف برای حمل نانوپرسو به همراه مبدل نسپرسو طراحی شده است.
کیف کوچک که برای نانواسپرسو های بدون کیف طراحی شده و بر روی اکثر نانو پرسو ها به طور پیش فرض قرار دارد. کیف های نانوپرسو فقط به رنگ مشکی قابل تهیه می باشد.

برای تهیه کیف های نانوپرسو می توانید از اینجا اقدام کنید.

آسیاب مناسب برای نانوپرسو چیست؟

نحوه استفاده از نانوپرسو

آسیاب قهوه برای نانوپرسو بسیار امر مهمی است زیرا اگر شما آسیاب درشت استفاده کنید قهوه خوبی به شما نمی دهد و عصازه گیری به طور مطلوب صورت نمی گیرد و یا اگر از آسیاب ریز استفاده کنید به دستگاه و مخصوصا به پمپ دستگاه آسیب وارد می شود. پیشنهاد شرکت واکاکو برای نانوپرسو این است که قهوه شما باید یک درجه درشت تر از دستگاه موکاپات (قهوه ساز رو گازی) باشد .
شرکت vcoffee برای دستگاه های نانوپرسو به صورت اختصاصی قهوه آسیاب کرده است.

برای تهیه قهوه های vcoffee می توانیید از اینجا اقدام کنید.

تفاوت نانوپرسو ها با هم چیست ؟ و چرا قیمت نانوپرسو ها با هم متفاوت است؟

نانوپرسو ها از نظر کیفیت و نحوه عصاره گیری با هم تفاوتی ندارند و قدرت پمپ آنها با هم یکی است و تقاوت آنها در رنگ و این است که آیا کیف دارند یا نه. نانو پرسو های سری پاترول بدون کیف هستند و به همین خاطر قیمت آنها پایین تر است. نانوپرسو سری عناصر تنها به دلیل رنگ و طراحی ظاهری که دارد با دیگر نانوپرسو ها تفاوت قیمتی دارد. این سری نانوپرسو دارای کیف می باشد و کیف آنها مشکی بوده و یک نوار رنگی هم رنگ خود نانوپرسو دارد. نانوپرسو سری سفر در چهار فصل بهار ، تابستان ، پاییز و زمستان است .
این سری نانو پرسو ها درای کیف می باشد و رنگ کیف آنها با نانوپرسو هم رنگ می باشد. نانوپرسو سری تتو که به رنگ قرمز می باشد و کیف آن هم مشکی با نوار قرمز می باشد این نانو پرسو دارای طراحی زیبایی بوده و قیمت آن هم قیمت نانوپرسو های سری عناصر می باشد.

چرا  پمپ دستگاه نانوپرسو سفت می شود؟

چند دلیل وجود دارد که باعث می شود پمپ دستگاه نانوپرسو سفت شود. یکی از این دلایل استفاده از آسیاب قهوه ریز می باشد ، استفاده از آسیاب قهوه ریز اجازه خورج آب را از میان قهوه نمی دهد و این امر موجب سفت شدن پمپ می شود. یکی دیگر از دلایل سفت شدن پمپ این است که در هنگام شستشوی دستگاه آب به قسمت دسته پمپ دستگاه وارد شود و به دلیل روغنی که برای نرم کار کردن دستگاه در این قسمت وجود دارد ، این آب باعث سفت شدن روغن شده و پمپ سفت کار می کند که البته با تبخیر این آب این امر از بین خواهد رفت.
توصیه می شود که هنگام شستشو سعی کنید که روی دسته پمپ آب نریزید.

چرا در قسمت پرتافیلتر دستگاه کمی آب جمع می شود؟

مقدار جمع شدن آب در این قسمت به چند دلیل است که البته بسیار طبیعی است . یک دلیل برای جمع شدن آب این است که در هنگام پمپ کردن دستگاه را کاملا عمود باید گرفت ، که البته باز مقداری آب در این قسمت جمع می شود اما کمتر. دلیل دوم این است که در قسمت پرتافیلتر یک فضایی وجود دارد که فشار بخار دستگاه در پایان کار عصاره گیری به اتمام می رسد و در آخر فقط آب را تا به پرتافیلتر می رساند و دیگر توان خارج کردن آن آب را ندارد.

—–جمع شدن آب در قسمت پرتافیلتر یک عمل طبیعی بوده و دلیلی بر خرابی دستگاه نمی باشد.—–

ضمانت نامه نانوپرسو شامل چه چیزی می باشد؟

شرکت واکاکو دستگاه های خود را ضمانت یک ساله می کند ولی بعد از یک سال نیز به دستگاه های که درای کارت ضمانت نامه هستنده خدمات می دهد ، این خدمات شامل تاءمین همه قطعات نانوپرسو ، تعمییر دستگاه ها در صورت خرابی می باشد. در مدت گارانتی خرابی های ناشی از ضربه خوردن استفاده از پودر قهوه ترک، استفاده از شیر در دستگاه و همچنین گم شدن قطعات شامل گارانتی نمی باشد ، اما برای خرابی واشر ها ، شکستگی یا خراب شدن پمپ به شرط استفاده درست از دستگاه، و به طور کلی 99% از اکثر اتفاقاتی که برای دستگاه شما اتفاق بیوفتد شامل گارانتی می شود مگر گم شدن و شکستگی قطعات.

چگونه فرق نانوپرسو اصل و تقلبی را تشخیص دهیم؟

برای اینکه فرق نانوپرسو اصل و کپی آن را متوجه شوید بهترین روش موجود داشتن کارت گارانتی معتبر با مهر شرکت می باشد. شرکت واکاکو تمام دستگاه های خود را گارانتی می کند و دستگاه های تحت گارانتی این شرکت شماره سریال های آنها ثبت شده است و دارای یک کارت گارانتی با همان شماره سریال می باشد. این شرکت به هیچ وجه به دستگاه های بدون گارانتی خدمات تهیه نمی دهد.
دستگاه های فیک کاملا در ظاهر شبیه به نانوپرسو اصل می باشد ، اما در داخل و کیفیت آلیاژ و ساخت تفاوت های زیادی دارد. برای خرید دستگاه های نانوپرسو حتما دستگاه با ضمانت نامه اصلی خریداری کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *